maandag 8 mei 2017

Visioen & Kampioen?

Zo,daar zitten we dan na een enerverend weekend, geen Kampioen, geen Concert van de Eeuw,maar het is weer Maandag en de nieuwe week kan beginnen!

Wat gaan we doen?
Nou het is een cruciale week voor mij. Voor mijn mannelijke vrienden is dat een bal, die de goeie kant op moet rollen en voor mij is dat de uitslag van mijn voetfoto. Ik heb zomaar het gevoel dat het wel goed zit. Zo slecht dat het de afgelopen twee weken ging, zo goed gaat het nu. Heb zelfs gisteren mijn beide schoenen aan gehad; linker zool ligt iets hoger maar dat komt omdat die schoen als nieuw onder de trap heeft gelegen.(zou je 1 ongebruikte schoen ook op koopjeshoek kwijt kunnen?)
In ieder geval gaan we op volle kracht vooruit lijkt het en dat hoop ik dan ook maar.

Mijn bezigheden zijn op het moment het breien van vesten. Het Bernadette-vest vindt  gretig aftrek en wordt zo'n beetje door elke vrouw in Belgie en Nederland op de pennen gezet.

Zelf heb ik er al één in de kliko gemikt omdat het patroon echt niet klopte en waarom gooi je hem dan weg zul je zeggen. Nou een goedkoop wolletje laat zich niet zo gemakkelijk uithalen en aangezien ik daar erg nerveus van word heb ik de pedaalemmer voorzien van een Belgisch broddelwerk gefabriceerd in Holland.
Bernadette Soubirous zelf zag ik bijna bij mijn kliko verschijnen om me op de vingers te tikken, maar met een Maria schietgebedje krijg ik deze zonde wel weg!




En dus gewoon weer opnieuw begonnen en gelukt. Mijn moeder krijgt op Moederdag een echt Bernadette-vest met daarop een mooie shawl.





En nu ben ik er eentje voor mezelf aan het breien. Bij Monique Mo & More een mooie mohair gekocht en een ander draadje erbij voor de versteviging. De kleur jade zal mooi bij me staan en gisteravond ben ik begonnen.



Hopelijk snel ook weer naar het breicafe op donderdag. Deze week nog even rustig aan maar daarna snel mijn gewone leven weer oppakken.
Ik hoop met fysio snel weer te kunnen wandelen en fietsen, maar laten we nog maar niet zo hard van stapel lopen. Eerst vrijdag maar achter de rug hebben, maar deze week kreeg ik mijn eigen Visioen en doe ik net of de uitslag de beste uitslag ever zal zijn!

Ik wens jullie een mooie week enne de zon komt eraan.


Anita X

1 opmerking:

  1. Vervelen doe je je dus niet meer! Succes met je vest 2.0. De wol is in elk geval mooi. Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen