maandag 31 augustus 2015

Dagen met gouden randjes

Onze vakantie is ten einde, maar wat was het aangenaam.
Een vakantieweekje hier, een weekje daar, een trouwerij en dan ook nog een citytrip!
Maar vol met verhalen en vernieuwde energie pakken we de draad weer op. Leuke woordspeling, want ik ben aan de CAL van 2014 begonnen; een prachtige deken van allemaal verschillende patroontjes. Dus leer ik heel veel nieuwe steken en krijg ik via Facebook allerlei mensen op bezoek die hetzelfde als ik doen of gedaan hebben.








Onze vakantie begon op ons eigen Zeeuwse eiland. In Nieuw-haamstede hebben we heerlijk samen in een zomerhuis vertoefd. Zonder kinderen dit keer. Ze zaten maar 14 km verderop, maar toch was het een dingetje voor me. Mijn lieverd stelde me gerust en verzekerde me dat alles goed zou gaan. We maakten heerlijke ontbijtjes en zalige dineetjes en bovenal hadden we rust na een druk krantenjaar.





Nadat we thuis kwamen diende het volgende zich alweer aan. Een trouwerij van nicht Amber. De eerste trouwerij die onze kinderen in de familie meemaakten. Amber gaf het ja-woord en werd daardoor mevrouw Vermeulen.
We hebben een geweldige dag en avond beleefd en kwamen er achter dat sommige familieleden goed in de danspassen zaten.








De derde week (wat een luxe) was die van tuin opschonen, was wegwerken ter voorbereiding op ons reisje naar Engeland.
Op zaterdag de 22e gingen we vier dagen naar London. Al vaker geweest maar dan zaten we bijna de hele dag in de tube op weg naar een stadion of de Primark.
Dus nu echt op het gemak alles zien en in ons opnemen en dat is gelukt. Zoveel nieuws ontdekt en we zijn en blijven verliefd op deze mooie stad! Via de App kind(eren) in de gaten houden al viel me dat zwaar. Zat op het randje van een flinke heimwee, maar als ferme Zeeuwse heb ik me staande gehouden.









En na al die mooie en bijzondere dagen gleden we zomaar het gewone leven weer in. Kinderen die boeken kaften, of was het mama? Maakt niet uit, uitgerust en vol goede moed gaan we het nieuwe schooljaar in.


En ik, ahhh zielig alleen thuis? Welnee, nieuwe vriendschap opgedaan en een oude aangehaald. Doosje Scheepjeswol en een potje thee erbij.
Anita is er klaar voor.


XXX




5 opmerkingen:

  1. Nou je hebt heel wat ondernomen! Je zult zien, op een ogenblik ben je gewent zonder kinderen...dat heeft ook leuke kanten. Zo ging ik met mijn heel grote dochter naar de Efteling dit weekend. Heel anders dan toen ze in de kinderwagen zat! Heerlijk. Wacht maar af. Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor...en ja Londen is een gave stad...en die Cal 2014 zal ik ook maar eens mee beginnen denk ik, zo te zien zitten er wel hele leuke patroontjes tussen.
    En inderdaad...het doet even 'zeer' zo zonder de kinderen, maar alles went, en straks wil je niet anders meer...grote kinderen heeft ook weer zijn voordelen, en net Hetty aangeeft...dan is Efteling ook leuk...anders, maar net zo leuk..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Anita, Je verhaaltjes zijn erg leuk om te lezen! De´ gewone´ dingen van het leven en zo herkenbaar. Ook zag ik een zeer herkenbare foto, leuk om dat op deze manier terug te zien! Veel plezier ermee en tot horens. Gr, Jikke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jikke, ja en je was zo snel met verzenden,echt geweldig!!

      Verwijderen
  4. Wat een heerlijke blog. Jullie hebben genoten van alle leuke dingen. X

    BeantwoordenVerwijderen