woensdag 20 mei 2015

So much in common!

 De Engelse Queen en ik hebben zoveel gemeen met elkaar. Daar sta je nog van te kijken.
In ieder geval de liefde voor het land. Waar dat bij mij vandaan komt is een vraag die me vaker wordt gesteld. Ik zou het niet weten. Het is er nu eenmaal.
Volgens mijn "farmer " ben ik er geboren en daarna opnieuw hier, en nu wil ik terug is zijn conclusie!

Een mooi verhaal zou dat zijn. Ik wandelend in mijn Jane Austen jurkje met laag decolleteetje op zoek naar Mister Darcy. Turend dwaal ik over de velden die na een zwoele nacht nog groener en frisser lijken dan ooit tevoren.
En in de middag zit ik aan een uitgebreide lunch en kout ik met de dames uit de omliggende buurtschapjes.
Kirrend en proestend fluisteren we elkaar geheimpjes toe die de mannen niet kunnen horen. Maar onze blozende gezichtjes spreken boekdelen.


To the point Anita zouden de Engelsen zeggen. Vertel eens waar in deze tijd je adoratie voor ons land vandaan komt? En dan vertel ik het. Ik ben dol op jullie Queen en alles daar om heen, de tradities, de instandhouding van het geld, de regeltjes, de winkels, de sfeer,maar vooral de beschaafde mensen.
Als we op bezoek zijn roep ik bij alles Oh en Ah, vind het zelfs geweldig als ze ons aanhouden bij Dover en we alles uit de kofferbak moeten halen.
Ja ik hoor jullie denken, Een beetje overdreven....ja dat ben ik, and I love IT!!
Maar ik laat de foto's voor zich spreken en dan kunnen jullie met eigen ogen zien dat wat ik zeg veel overeenkomsten heeft met mijn verhaaltje.



Just like her I adore the Country



We love our tea at 4




Same taste about jewelry



We stand for our traditions 




We look great with our hats on




And we do laugh a lot!!!



We enjoy riding our vehicles




And last but not least,

We invented  Christmas !!!

                                              Have a Jolly weekend.

1 opmerking: