donderdag 26 januari 2017

Zo van die Decemberdagen.

Zo het is pakjesavond, zelf doen we daar niets meer aan,de kinderen zijn al zo groot en wij hebben altijd cadeautjes onder de boom met kerst.




En daar kijk ik alweer naar uit. Beetje knutselen, achtergrondmuziekje erbij en op internet wat ideetjes op doen.Wat gaan we eten met de feestdagen en hoe gaan de bomen eruit zien dit jaar? Ja bomen, we nemen er twee; eentje voor in de Entree en eentje in de huiskamer.Voelt erg decadent om dit zo te zeggen maar dit huis nodigt gewoon uit om er twee neer te zetten.Dus de lampjes, de ballen en de andere versieringen van de zolder gehaald.Het is altijd weer leuk om die doosjes open te maken. Ik krijg dan ook altijd gelijk dat luchtje van geurzakjes die eigenlijk niet meer echt zo geuren in mijn neus, en ik ze dus altijd bewaar omdat ik het zonde vind om ze weg te gooien.En nu ik de kaneel en appel weer ruik werkt dat gelijk op me in, dus aan het borduren geslagen.













Als de bomen staan ga ik ze laten zien,nu nog even verder met de versieringen.
Tadah X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten