donderdag 28 april 2016

Dulce Domum


Het was even heel erg stil op mijn blog maar dat komt omdat we gaan verhuizen,en dat nieuws zorgde er voor dat er niet veel uit mijn handen kwam,zelfs geen regel tekst,vandaar de stilte.
Maar wat zijn we blij met ons nieuwe huis,en trots dat we in dit pand mogen gaan wonen.
Het huis staat in de binnenstad van Zierikzee en het is een droom die uit komt.
Al jaren zijn we op zoek en ineens komt het zomaar uit de lucht vallen,we bevinden ons nog steeds op een roze wolk kan ik jullie vertellen.
Per 1 Juni gaan we er wonen en als het meezit misschien wel iets eerder,wie weet.
Nu ben ik dingen aan het uitzoeken,12 jaar spullen waar we mooie herinneringen aan hebben,maar ook genoeg wat nu weleens weg kan.
Dozen met kleding van de kinderen die ons zo dierbaar zijn, eerste schriftjes, tekeningen en diploma's,ze zitten veilig opgeborgen.
Tussen de bedrijven door word er flink geleerd door Reinier voor zijn havo examen,we laten hem maar met rust zover dit kan en pakken om hem heen in.We plukken hem straks gewoon uit zijn kamer op en droppen hem op de nieuwe stek.(misschien merkt hij het niet eens)?

Nu willen jullie natuurlijk de foto's zien, dat snap ik, maar er staan nog wel spullen in van de vorige bewoonster, maar wil ze jullie ook niet onthouden.Als ik er straks doorheen ga met mijn eigen smaak en eigen spullen dan pas is het ons huis, nu is het nog een beetje onwennig.

Nou wens jullie een mooi weekend toe en tot snel vanuit de nieuwe stek!

Lieve groet Anita











Een heerlijke zonnige woonkeuken
















2 opmerkingen: