woensdag 10 juni 2015

Druk druk en nog eens druk

De laatste twee weken heb ik het maar druk gehad. Met onze tuin maar vooral had ik een flinke verhouding met mijn haaknaald!
Ik had wel 3 projecten die vrij vlug af moesten ( van mezelf dan) en dus was het bijna dag en nacht haken wat de klok sloeg.
Maar nu zit ik in de afrondingsfase en daar ben ik stiekem wel blij om. Hoe leuk ik het ook vind om iets voor anderen te maken.

Nu kan ik mooie dingen voor mezelf gaan haken en is het even Anita tijd, dus als jullie iets van me willen dan mag dat maar wel na de zomer!

Ik wens jullie alvast een zonnig weekend

Anita XXX

Zomer shawl





My friend from Kent is wearing my shawl,looking good Di!









Rustic lace square shawl









Baby dekentje






1 opmerking:

  1. Love it all! Especially the turquoise bubbles on the scarve! Queen Bee of crochet!!

    BeantwoordenVerwijderen