zondag 3 mei 2015

Regenachtige Zondag

Op deze grauwe zondag maar een beetje aanrommelen. Ontbijtje en kopje koffie geven me weer wat energie om in huis wat op te ruimen.
De boer, hij zwoegde voort. Is zijn slaplantjes aan het zetten. Hij heeft nu ook een gedeelte van mijn tuin in beslag genomen, want hij moest ze toch ergens kwijt onder het motto, je wilde toch groenten!




Ik gebruik vandaag om verder te haken aan mijn omslagdoek, ben ook op zoek naar wat patroontjes
van bloemen ( rozen ) om ze als hij klaar is aan de shawl te haken.

De kleuren zijn ijsblauw met een roze rand.Ik wil er groene blaadjes op haken met daartussen wat rozen.

Als jullie suggesties hebben hoor ik het graag!















Oh ja ik zou het bijna vergeten. Ook zo genoten van het nieuws rond de geboorte van het Engelse prinsesje? Nou ik  heb het op de voet gevolgd en vind het een aanwinst voor ons vrouwen! 
En zeg nou zelf, een echt Engels dropje.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten